Rabu, 26 September 2012

ramai yang bertanyakan tentang minyak pengasih




















Salam kesejahteraan,
Sudah agak lama saya tidak  update blog ini atas kesempatan yang terbatas. Lagipun sepanjang ramadhan saya lebih menumpukan kepada ibadah yang dituntut. Maklumlah belum tentu kita dapat bertemu dengan ramadhan yang akan datang. Sesungguhnya Allah maha pengasih dan penyayang...
Banyak e-mail yang saya terima meminta dibekalkan  Raja minyak pengasih dan pelbagai pertanyaan beserta permasaalahan di ajukan kepada saya.
Saya ingin menegaskan bahawa saya bukanlah seorang bomoh atau tok dukun untuk menyelesaikan  masaalah dan kerumitan seseorang..terutamanya masaalah rumahtangga dan soal hubungan seks...namun perkara itulah yang banyak menghujani kotak e-mail saya
Niat saya hanya ingin membantu kepada mereka yang teringin memiliki minyak pengaseh untuk digunakan dengan hajat yang baik.
Permintaan yang tinggi terhadap minyak ini adalah diluar jangkaan . Oleh kerana pengisian dan penyedian Raja minyak pengasih ini memerlukan ritual dan masa terpaksalah saya menghadkan pembekalan minyak ini kepada yang memesan.
Malahan adakalanya saya terpaksa menghantar sendiri secara peribadi kepada pembeli.
Untuk memesan Raja minyak Pengasih ini ada boleh menghubungi saya melalui email: http://monakegersangan@gmail.com

Rahsia Bagaimana Raja minyak pengasih ini dihasilkan:
Oleh kerana ramai yang bertanyakan bagaimana Raja minyak pengasih ini dihasilkan saya akan cuba berkongsi sedikit rahsia tentang penyediaannya. Walau bagaimanapun ianya tidaklah detail kerana resepinya adalah rahsia.
Asas minyak ini adalah dari kelapa muda yang perlu dipetik pada tengah malam Jumaat keliwon ketika bulan penuh mengambang dan tidak boleh jatuh ketanah.Pokok kelapa tidak boleh yang condong. Ianyajuga perlu dipilih dari buah sulung tandan. Tandan itu juga tidak boleh lebih dari tujuh biji. Sebelum memetik buah tersebut harus dipuasai mutih (hanya sahur dan berbuka dengan 3 kepal nasi putih dan segelas air putih) terlebih dahulu selama tiga hari. Padahari ketiga patigeni. Sepanjang berpuasa itu berzikir dengan ribuan kali ayat dan doa tertentu.
Kelapa muda ini seterusnya dijadikan minyak.
 Sementara itu pati (estrak) beberapa jenis bunga terpilih perlu dihasilkan dari proses penyulingan yang rumit. Bunga-bunga tersebut hendaklah dipetik pada waktu malam tertentu  dan tidak boleh layu. Bunga-bungaan ini adalah dari jenis yang tumbuh di kawasan bukit yang tinggi atau pergunungan.
Penyatuan minyak kelapa muda ini dan estrak bungaan harus juga dilakukan pada tengah  malam jumaat keliwon diketika bulan mengambang. Minyak ini harus ditapakan selama 41.
Pertapaan minyak ini dengan cara mengantungnya dipohon pokok yang disapu menyentuh awan (kawasan tinggi contohnya di genting highland atau gunung kinabalu)
Setelah 41hari,untuk memastikan bahawa minyak tersebut mencapa tahap 1 pengasehan ianya akan dikerumuni dengan pelbagai jenis rama-rama.
minyak ini kemudiannya direndam dalam air embun selama bebrapa hari diperasap dan dijampi.
Setelah beberapa hari dilakukan ianya harus melalui peringkat ujian seperti contohnya apabila diperlihatkan kepada ayam maka ayam tersebut datang dan menjadi jinak.
Peringkat seterusnya minyak ini akan dicampurkan dengan beberapa lagi bahan lain (bahan ini adalah rahsia dan tidak dapat di nyatakan). Semasa pencampurkannya harus lah berpuasa terlebih dahulu selama 7 hari dan disertai zikir ...

seterusnya...akan menyusul...