Sabtu, 21 Disember 2013

Mengunci nafsu dan mengelak penceraian


Penceraian banyak terjadi di masyarakat melayu kita. Datanglah ke mana-manaPejabat Agama , maka anda akan melihat begitu banyak pasangan dengan niat cerai dari pasangannya.
Banyak sebab kenapa perceraian terjadi, misalnya akibat salah satu pasangan terlibat perselingkuhan. Perceraian itu pasti ada konsekuensi/akibatnya. Salah satu akibat tersebut adalah masa depan anak (apabila pasangan tersebut sudah dikurniai anak) dan juga masa depan masing-masing pihak yang melangsungkan perceraian.
Berikut ini salah satu Ilmu yang berisi CARA/METODE agar perceraian tidak terjadi dan pasangan yang hampir bercerai itu  kembali rukun. Khususnya apabila perceraian itu akibat adanya PIHAK KETIGA  dan ada salah satu pasangan yang tertarik, mencintai dan berpaling. OLeh sebab itu ilmu ini merupakan ilmu untuk merapatkan pasangan sehingga mampu memegang amanah. /komitmen yang sudah diikrarkan saat ijab kabul.
Caranya:
1. Secara sembunyi-sembunyi ambillah salah satu baju atau seluar dalamnya. Pilih salah satu saja.
2. Tuliskan di bagian dada baju tersebut potongan AYAT 1 SURAT AL MAIDAH (DALAM BAHASA ARAB) yang bunyinya : yaa ayyuhalladziina amanuu aufuu bil uqud yang artinya Hai orang-orang yang beriman, penuhilah aqad-aqad itu.
3. Bila anda ingin agar dia tidak akan dan tidak mampu bermain seks dengan kecurangannya, jadi kita MENGUNCI NAFSU SEKSNYA KEPADA PIHAK LAIN DAN HANYA BERNAFSU KEPADA ANDA SEBAGAI PASANGAN RESMINYA maka tuliskan ayat tersebut  di seluar dalam nya.
4. Setelah ditulis bacalah  yaa ayyuhalladziina amanuu aufuu bil uqud   sebanyak 70 x sambil meniatkan dalam hati agar orang tersebut menunaikan janji sewaktu akad nikah dan titiskan Raja Minyak pengasih di baju atau seluar  dalam itu.
5. Simpanlah di tempat yang aman dan tidak diketahui olehnya.
Semoga cinta kasih suami isteri akan terpelihara dalam lindungan Ilahi dan tercapai tujuan yaitu terwujudnya kerluarga sakinah mawaddah warahmah. InsyaAllah.

susuk untuk kecantikan

Susuk adalah sesuatu perkara yang salah di sisi Islam. Kerana ia boleh membawa kita ke lembah kesyirikan ( menyekutukan Allah ).
  
Sebab apa? Kesimpulan mudahnya adalah, kita seolah – seolah meminta bantuan sesuatu yang lain dari Allah, dan menganggap ada sesuatu yang lain yang lebih berkuasa dari Allah S.W.T. Nazubillahi min dzalik. Sepatutnya, kita wajib meng-Esakan Allah, dan hanya Dialah selayak-layak tempat untuk kita memohon pertolongan.
   
Seterusnya kita berikhtiar ( berusaha ) untuk mendapatkannya. Selebihnya kita bertawakal ( berserah ) kepada Allah agar mengizinkan perkara tersebut berlaku. Dan apabila kita perlukan bantuan di dalam kesulitan dan inginkan sesuatu, seharusnya kita hanya memohon doa kepadaNya.


Surah Al-Fatihah – Ayat 4:
“Hanya kepada Engkau tempat kami menyembah dan memohon pertolongan”
Tetapi kita juga harus pastikan niat, tujuan dan keinginan kita itu benar-benar suci lagi baik di sisi Allah S.W.T.

Di antara keburukan susuk:
1. Menjadi syirik(menyekutukan Allah).
2. Solat dan amal ibadah tidak diterima selama 40 hari.
3. Pengguna susuk selalu bermimpi yang buruk-buruk sewaktu tidur.
Dan susuk ada jenis-jenis kategorinya:
1. Susuk biasa, iaitu susuk luaran seperti pembedahan plastik, botox dll.
2. Susuk luar biasa(susuk yang syirik), seperti susuk yang memasukkan sesuatu ke dalam muka atau tubuh dan ianya menggunakan Jin sebagai khadam.
Tapi sama ada anda percaya atau tidak, di zaman IT ini ada lagi satu jenis susuk yang canggih, iaitu ‘Susuk Digital’.

Susuk tersebut, membuat sesuatu foto digital boleh disunting menjadi macam-macam rupa menggunakan perisian seperti ‘Adobe Photoshop’.
Contohnya:
1. Seseorang yang kurang cantik, boleh menjadi bertambah cantik di dalam foto berkenaan dengan menggunakan kesan khas tertentu.
2. Ianya mungkin boleh di salah guna oleh segelintir wanita yang menyunting foto tersebut di dalam internet, bagi menipu lelaki demi mendapatkan sesuatu yang diingini dari pihak lelaki.
3. Lalu si lelaki tertipu/terpikat dengan kecantikan yang palsu itu.
4. Maka ianya memudahkan si lelaki yang ingin mencari pasangan hidup itu tertipu dan sanggup melakukan apa sahaja sehingga melanggar batas-batas agama demi mendapatkan wanita berkenaan.

Apa yang aku ingin maksudkan adalah, sekiranya perkara sebegitu rupa berlaku, ia adalah kesalahan akhlak oleh kedua-kedua pihak yang menyalah guna teknologi IT dengan perbuatan yang diharamkan agama.

Kesalahan yang dilakukan oleh kedua-dua pihak:
1. Si wanita melakukan penipuan dengan foto beliau sendiri.
2. Si lelaki terlalu mudah ditipu dan terpukau dengan kecantikan yang sementara sehingga melakukan pergaulan yang tidak sihat di alam maya(internet).
Mencari jodoh itu wajib, kerana perkahwinan itu sunnah Rasulullah S.A.W. Tetapi caranya juga mestilah halal mengikut syarak.

Ciri-ciri jodoh yang paling ditekankan oleh Baginda:
1. Agamanya.
2. Keturunannnya.
3. Hartanya.

Di dalam Islam beberapa perkara telah digariskan di dalam pergaulan. Pergaulan bebas adalah haram sama sekali.
Jadi kerana itulah Islam melarang berpasang-berpasangan sebelum bernikah.
Mungkin demi menghalalkan berpasangan sebelum nikah, ada juga orang yang memberikan alasan,

“Apa salahnya berpasangan sebelum nikah, kerana kami tidak buat apa-apa”
Tetapi bagi saya, jika kita berpasangan sebelum bernikah, macam-macam perkara tidak diingini boleh berlaku. Risiko ke lembah zina amatlah tinggi.
Cuba anda lihat, kes-kes kejadian buang bayi semakin berleluasa di kala ini. Semuanya jelas berpunca dari kejadian zina. Punca zina pula, akibat daripada pergaulan bebas yakni berpasangan sebelum nikah.

Surah Al-Zalzalah – Ayat 7 & 8:
“Barangsiapa mengerjakan kebaikan walau sebesar zarah, maka ia akan diperlihatkan balasannya”
“Barangsiapa mengerjakan kejahatan walau sebesar zarah, maka ia akan diperlihatkan balasannya juga”

Kesimpulannya: ‘Susuk Digital’ juga benar-benar berbahaya, sungguh pun ia tidak menyebabkan kesyirikan. Kerana ianya membuat lelaki lebih mudah tertarik untuk melihatnya. Seterusnya ia juga boleh menyebabkan berlakunya zina, iaitu zina mata.


Sungguh pun begitu, ia tidak sepenuhnya berpunca dari ‘Susuk Digital’. Ia juga boleh berpunca oleh keaslian kecantikan seseorang wanita itu. Oleh itu, para wanita yang mempunyai paras rupa menawan, jangan terlalu mudah memaparkan foto-foto mereka di laman-laman sosial seperti Facebook dan sebagainya. Kerana ianya juga boleh mengundang sesuatu perkara yang tidak ingini.

Ahad, 17 November 2013

pengasih beraura

Warna aurapun banyak macamnya,berikut beberapa warna aura dan artiannya 

1.MERAH
Jika seseorang pancaran auranya berwarna merah berarti ia dipenuhi sifat kuasa dan ego untuk mencapai kesuksesan.Warna merah ini sering tertahan dimasa kecil, dimana dari lingkungan keluarganya dipaksa untuk menyesuaikan diri dengan cita-cita keluarga, sehingga tampak keruh dan berantakan.Setelah beranjak dewasa dan mampu hidup mandiri, auranya akan meluas dan ia akan mampu melakukan apa yang seharusnya ia lakukan.
Orang yang mempunyai warna latar aura merah, sifatnya suka memrintah, bertanggung jawab dan mempunyai sifat pemimpin. Mempunyai sifat kasih sayang dan sikap hangat kepada sesame. Merah juga menAndakan sifat berani.Sifat negative dari warna merah adalah penggugup.

2.JINGGA (Pink)
Seseorang yang pancaran auranya berwarna jingga, maka ia mempunyai sifat kepedulian.Mempunyai sifat alami kemampuan intuitif, bijaksana dan mudah bergaul. Warna jingga mempunyai sifat sebagai juru damai, timbang rasa, praktis. Sifat negatif warna jingga adalah, malas, tidak mampu dan tidak peduli.

3.KUNING
Seseorang yang pancaranya auranya berwarna kuning, mempunyai sifat yang antusias dan mengasyikan. Berpikir dengan cepat dan menghibur orang lain. Senang berkumpul, menikmati percakapan yang panjang. Senang belajar tapi sifatnya hanya coba-coba sehingga pengetahuanya hanya sebatas kulitnya saja. Warna kuning juga suka dengan gagasan dan berekspresi. Sifat negative dari warna kuning adalah malu-malu dan suka berdusta.

4.HIJAU
ika seseorang pancaran auranya berwarna hijau, maka ia mempunyai sifat sejuk dan damai dan ia juga berbakat untuk menjadi seorang penyembuh alami. Sikapnya kooperatif, dapat dipercaya, dan murah hati. Sifat hijau menyukai tantangan, bekerja tanpa kenal lelah, mudah dimintai tolong. Sifat negatifnya bersifat kaku dalam memAndang setiap persoalan.

5.BIRU
Seseorang yang pancaran auranya berwarna biru, orang tersebut secara alami mempunyai sifat positf dan antusias. Warna biru biasanya berhati muda, tulus, jujur dan jika bertindak sesuai dengan pikirannya. Mempunyai kebebasan, tidak suka dibatasi atau dilarang. Menyukai perjalanan, menyaksikan tempat baru dan bertemu dengan orang-orang baru, bisa menutupi perasaan dan bisa menyimpan rahasia. Sifat negatifnya kesulitan menyelesaikan tugas.

6.NILA
Sifatnya hangat, menyembuhkan dan mengasuh. Senang memecahkan maslah, senang menolong. Sifat negatifnya ketidakmampuan mengatakan “tidak” sehingga sering dimanfaatkan orang lain.

7.UNGU
Seseorang yang pancaran auranya berwarna ungu, maka ia menyukai kegiatan-kegiatan spiritual dan metafisika. Sifat negatifnya merasa unggul dari yang lain.

8.PERAK
Mempunyai gagasan-gagasan besar, namun sebagian diantaranya tidak praktis. Sering tidak mempunyai motivasi.

9.EMAS
Mempunyai kemampuan menangani proyek-proyek dan m
Øempunyai tanggung jawab dalam skala besar. Mempunyai sifat kharismatik, pekerja keras, sabar. Mencapai kesuksesan pada usia lanjut.

10.MERAH JAMBU
Mempunyai sifat yang tegas, keras kepala, cita-citanya tinggi dan mempunyai perencanaan. Secara alami mereka mereka adalah orang-orang sederhana, tidak berlagak, senang menjalankan hidup dengan tenang.

11.PUTIH
Sifatnya tidak menonjolkan diri, sederhana, sangat manusiawi laksana orang-orang suci. Tidak mempunyai sifat ego, lebih tertarik pada kesejahteraan orang lain.Intuitif, bijaksana, idealis dan cinta damai.

12.HITAM
Bila seseorang pancaran auranya berwarna hitam, bisa diartikan orang tersebut diselubungi oleh kemisterian, karena orang ini sifatnya kadang terbuka dan kadang tertutup. Warna hitam bisa diartikan mempunyaisifat yang tidak baik, culas artinya mempunyai maksud jelek terhadap oaring lain yang ditemuinya. Jika warna hitam berkombinasi dengan warna merah, orang tersebut mempunyai sifat yang tidak baik dan jahat 

Setelah memahami makna warna aura,kita akan membahas bagaimana tentang melihat uara diri sendiri berikut caranya 

Letakkanlah cermin besar dihadapan kita. Duduklah dengan tenang. Usahakanlah latar belakang tembok berwarna putih dan penerangan berupa lampu neon. Tariklah nafas sebanyak mungkin dan tahanlah selama mungkin. Ulangilah sebanyak 5 kali. Tataplah bayangan diri kita yang ada dicermin. PAndangan mata diusahakan tidak melihat tubuh maupun bayangan tubuh, namun lihatlah batas tepian kepala dengan latar belakang tembok. Setelah pAndangan mata kita terfokus, maka perlahan-lahan dari kepala dan bahu akan keluar cahaya aura kita. Sinar yang pertama kali terlihat, biasanya berwarna putih. Putih ini biasanya bukan merupakan warna aura kita yang sesungguhnya, melainkan dari warna aura yang sesungguhnya. Tataplah terus sampai kita melihat warna lain yang tidak berubah. Setelah berhasil, mulailah untuk melihat aura orang lain.


Kemudian dilanjutkan dengan mengaktifkan aura cara mengaktifkan aura agar selalu positif dan mampu membawa kita pada perubahan dari segi karakter,hoki,karier,kerejekian,pagar tubuh,pengobatan dsb dengan cara Meditasi,Memotivasi diri sendiri,Mencoba untuk memikirkan,mengucapkan,merasakan,melakukan hal - hal yang positif,kesannya sangat sulit memang,karena otak kita begitu cepat dalam mengubah pikiran positif ke negatif atau sebaliknya.Tapi jika sabar dan terus di latih Insyaalloh akan berhasil

Demikianlah uraian tentang AURA yang bisa kami rangkum dalam postingan artikel pada kesempatan kali ini,semoga bermanfaat

Sabtu, 10 Ogos 2013

Selamat Hari Raya

Hari ini merupakan hari ke3 Hari Raya. Saya ingin memohon  ampun maaf kepada semua yang mengenali saya.
MasyaAllah.... rupanya dihari yang mulia ini bagaimana dapat dilihat silaturahim dan kemanusiaan yang tulus kemuliaan hati insan,
Saya juga terkedu disaat menjelang menyambut hari lebaran, ramai yang menghubungi saya untuk membuat tempahan Raja minyak pengasih ini. Adakalanya saya tidak dapat menjawab panggilan talipon dan sms yang bertalu-talu kerana keadaan yang tidak mengizinkan.
Bagi mereka yang telah membuat tempahan dan bayaran sila maklumkan semula kepada saya untuk memastikan anda samaada sudah atau belum menerima raja minyak pengasih ini.
Harap maklum hanya pada Isnin 12hb Ogos barulah dapat dibuat penghantarannya.

Hj Hassan 010-5401662. email: monakegersangan @gmail.com

Selasa, 16 Julai 2013

Terkena.... habuk pun tarak

Sambil nak tunggu waktu berbuka puasa ni...saya pun browselah internet....mak ai banayk rupanya minyak pengasih yang dijual dan berbagai jenis dan harga...
ada tu sampai cecah ribuan ringgit? saya pun terfikir2 kenapa sampai mcm tu sekali harganya? apa yg menyebabkan begitu tinggi maharnya..kecil pulak tu saiz botolnya....mmm entahlah...tepuk dada tanya selera...
Walaupun saya pengamal paranormal dan juga membuat minyak pengasih terfikir munasabahke harga dan barangan yang ditawarkan itu?
Apa sangat kehebatannya?
betul ke mujarab?
namun unsur-unsur syirik itu jelas pada minyak-minyak pengasih yang pelik dan dari material yang meragukan kesuciannya.
Sebagai orang Islam menyekutukan Allah swt itu amat berat dosanya...apatah lagi kalau kita bermain dengan hal-hal seperti barang kurafat..syirik dan permainan syaitan. Hanya kerana nafsu kita tidak rasional dan membeli minyak2 sepertti itu...Cuma cuba fikirkan apakah kesan daripada menggunakan minyak yang pelik2 dan mengandungi unsur-unsur syirik tersebut.
Minyak dagu..cenuai..mani gajah dan sebagainya itu jelas haram dan sangat jelas tidak baik bagi orang islam menggunakannya kerana bahan2 yang digunakan tidak suci. Lagipun sasaran yang dikenakan akan jadi bodoh dan tidak normal akal fikirannya.
Ingatlah kerana emosi kita..dikubur dan akhirat nanti sangat berat dosa yang ditanggung dan hukuman serta balasan yang tak tertanggung..Nauzubillah..masyaAllah.

Kepada mereka yang memerlukan minyak pengasih. Saya ada membekalkan minyak pengasih ini. Minyak ini adalah seperti minyak wangi biasa. 
Raja minyak pengasih ini mengandungi beberapa ramuan yang tidak boleh dinyatakan. Namun ianya tidak ada pantang larang. InsyaAllah ianya amat mujarab dan hendaklah digunakan dengan maksud yang baik.
Tiada apa yang boleh diperkatakan...hanya setelah memiliki minyak ini keberkesanan dan hasil yang segera dapat anda rasakan.
Minyak ini dihasilkan sendiri dari pati asli penyulingan dan pemerahan beberapa bahan.
Ianya ditapakan. dipuasakan, di wiridkan dan dijampi.
Tidak banyak yang boleh dihasilkan minyak ini kerana proses penyediaan dan upacara ritual yang rumit dan memerlukan kesabaran tinggi. Hanya beberapa botol kecil sahaja yang boleh dibotolkan pada setiap bulan kerana minyak ini cuma akan naik dalam induknya pada setiap pertengahan bulan penuh.

Harga mahar minyak ini ialah RM 150.00 termasuk kos penghantaran.
untuk mendapatkannya hubungi saya melalui email: http://monakegersangan@gmail.com

atau sms: 010-5401662 Hj Hassan

Isnin, 8 Julai 2013

agar wajah berseri

Amalan untuk lelaki dan wanita agar wajah  berseri-seri:
Silalah amalkan
1.bismilahirohmanirohim 1 kali
holakod dunya minan nuuri
walakho adama wa'tini cahaya nur
muhammad setiap sholat fardu dibaca 21 kali

2.ambil  7 helai daun sirih...sambil sirih diusapkan kemuka baca
surat al falaq.sampai 7 kali....
mudah-mudahan muka kita berseri-seri...InsyaAllah...

Kepada mereka yang memerlukan minyak pengasih. Saya ada membekalkan minyak pengasih ini. Minyak ini adalah seperti minyak wangi biasa. 

Raja minyak pengasih ini mengandungi beberapa ramuan yang tidak boleh dinyatakan. Namun ianya tidak ada pantang larang. InsyaAllah ianya amat mujarab dan hendaklah digunakan dengan maksud yang baik.
Tiada apa yang boleh diperkatakan...hanya setelah memiliki minyak ini keberkesanan dan hasil yang segera dapat anda rasakan.
Minyak ini dihasilkan sendiri dari pati asli penyulingan dan pemerahan beberapa bahan.
Ianya ditapakan. dipuasakan, di wiridkan dan dijampi.
Tidak banyak yang boleh dihasilkan minyak ini kerana proses penyediaan dan upacara ritual yang rumit dan memerlukan kesabaran tinggi. Hanya beberapa botol kecil sahaja yang boleh dibotolkan pada setiap bulan kerana minyak ini cuma akan naik dalam induknya pada setiap pertengahan bulan penuh.

Harga mahar minyak ini ialah RM 120.00 termasuk kos penghantaran.
untuk mendapatkannya hubungi saya melalui email: http://monakegersangan@gmail.com
atau sms 010-5401662

Isnin, 1 Julai 2013

Ilmu pengasehan Alfatihah


Surat Fatehah merupakan ayat Allah yang banyak sekali menfaatnya kerana Fatehah merupakanJantung nya Al Qur ’an,dan salah satu dari menfaatnya adalah pengasihan. amalan ini merupakan amalan bagi yang benar-benar memerlukan misalnya Sulit Jodoh,terlanjur dewasa hingga ada rasa malu untuk menentukan jodoh,sering ditolak dan dipermalukan lawan jenis,
Pegasih Ummul Qur’an merupakan pengasih yang sangat dahsyat.
Adapun Tata caranya
1.dilakukan selama tiga s/d tujuh malam sekitar jam 10-12 malam
2.Solat Hajat 2 rokaat
3.membaca amalan istifar 33 X Salat Nabi 101 X
4.membaca Fatehah-
fatehah kepada
-NABI MUHAMMAD SAW.
-4 MALAIKAT
(JIBRIL,MIKA ’IL,IZHROFIL,IHZRO’IL)
-4 SAHABAT NABI
(ABUBAKAR,UMAR,USMAN ALI)
-NABI ALLAH KHIDIR AS.
-NABI SULAIMAN AS.
-NABI YUSUF AS.
-SYEH A.QODIR AL
ZAILANI
-SYEH ACHMAD QODIR -
(sunan gunung jati)
-SYEH ZAIDIN MAULANA-
(Sunan gunung sembung)
-SYEH MAS SA’ID-Joko
Gending (Sunan kali jogo)
-SYEH KANG PANJI ALI-
(Sunan Demak)
-SYEH MUHAMMAD
KADIR-(Wali Songo).
-SYEH QODIR ZAILANI
ABDULLAH- (Abah
Presiden Banten)
-SYEH ALI MADEK-
KANOMAN (Raja tanah
Jawa)
-SYEH UMAR ABDULLAH
KALIMAH- (Syeh wali
sembilan)
-SYEH HABIB HUSIEN-
(Habib luar batang)
-SYEH HABIB ZIEN (Habib
Empang Bogor)
-SYEH PANGERAN
SYARIEF- ( Keramat
Pondok Gede)
-SYEH ABDUL RACHMAN-
(Penguasa Palembang)
-SYEH KMS. ABDUL
HAMID (Ki Marogan)
-KEPADA KEDUA ORANG
TUA
-NABI-NABI ALLAH,WALI-
WALI ALLAH,SYEH-SYEH
ALLAH,AULIQ,ALIM
ULAMA,NENEK MOYANG,
KAUM MUSLIMIN KAUM
MUKMINAT
WALMUKMININ WAL
MUKM
5.Membaca fateha kepada Orang yang ditujuh/ dikehendaki sebanyak tujuh kali dan diaminkan pada fatehah yang ketujuh:
Al Fatehah kepada
RUH,SUKMA,ZHOHIR
BATIN SI ….A BIN/TI…SI
A .
Membaca Al ikhlas 3X senafas
Membaca Ayat kursi satu kali
6.membaca surat Fatehah sebanyak 99 kali
7.Setelah selesai membaca doa dan hajatnya :
“ YA ALLAH YA ROHMANYA ROHIIM DENGAN SEGALAH HAKNYA FATEHAMU KUMOHON
HAJATKU ADA DALAM JANTUNG DARAH SI …A…BIN….SI…A JADIKANLAH NIATKU DI RUHNYA,
DISUKMANYA, DIZHOHIRBATINYA. TUNDUK KASIH SI …A..BIN/TI…SI..A PADAKU. ya ALLAH 5X ya
Rohman ya rohiim 5X HU ALLAH 5X ALLAH AKBAR
8.Membaca DOA SAPU JAGAT
Robbana atinna fidhunnia asanah walfil akhirotihasanna wakinna azhabanarwal hamdulillah hirobbil
alamiin.
lakukanlah ini selama 3-7 malam dan kita akan mengetahui reaksi dari orang yang kita harapkan,dan yakinlah apayang kita lakukan karna Allah akan menijabah bagi hambanya yangmemohon lebih dari orang lain.demikianlah amalan ini semoga dapat berguna bagi para pembaca saya dengan ikhlas tulus mengijazahkannya bagi yang mau mengamalkan.