Selasa, 16 Julai 2013

Terkena.... habuk pun tarak

Sambil nak tunggu waktu berbuka puasa ni...saya pun browselah internet....mak ai banayk rupanya minyak pengasih yang dijual dan berbagai jenis dan harga...
ada tu sampai cecah ribuan ringgit? saya pun terfikir2 kenapa sampai mcm tu sekali harganya? apa yg menyebabkan begitu tinggi maharnya..kecil pulak tu saiz botolnya....mmm entahlah...tepuk dada tanya selera...
Walaupun saya pengamal paranormal dan juga membuat minyak pengasih terfikir munasabahke harga dan barangan yang ditawarkan itu?
Apa sangat kehebatannya?
betul ke mujarab?
namun unsur-unsur syirik itu jelas pada minyak-minyak pengasih yang pelik dan dari material yang meragukan kesuciannya.
Sebagai orang Islam menyekutukan Allah swt itu amat berat dosanya...apatah lagi kalau kita bermain dengan hal-hal seperti barang kurafat..syirik dan permainan syaitan. Hanya kerana nafsu kita tidak rasional dan membeli minyak2 sepertti itu...Cuma cuba fikirkan apakah kesan daripada menggunakan minyak yang pelik2 dan mengandungi unsur-unsur syirik tersebut.
Minyak dagu..cenuai..mani gajah dan sebagainya itu jelas haram dan sangat jelas tidak baik bagi orang islam menggunakannya kerana bahan2 yang digunakan tidak suci. Lagipun sasaran yang dikenakan akan jadi bodoh dan tidak normal akal fikirannya.
Ingatlah kerana emosi kita..dikubur dan akhirat nanti sangat berat dosa yang ditanggung dan hukuman serta balasan yang tak tertanggung..Nauzubillah..masyaAllah.

Kepada mereka yang memerlukan minyak pengasih. Saya ada membekalkan minyak pengasih ini. Minyak ini adalah seperti minyak wangi biasa. 
Raja minyak pengasih ini mengandungi beberapa ramuan yang tidak boleh dinyatakan. Namun ianya tidak ada pantang larang. InsyaAllah ianya amat mujarab dan hendaklah digunakan dengan maksud yang baik.
Tiada apa yang boleh diperkatakan...hanya setelah memiliki minyak ini keberkesanan dan hasil yang segera dapat anda rasakan.
Minyak ini dihasilkan sendiri dari pati asli penyulingan dan pemerahan beberapa bahan.
Ianya ditapakan. dipuasakan, di wiridkan dan dijampi.
Tidak banyak yang boleh dihasilkan minyak ini kerana proses penyediaan dan upacara ritual yang rumit dan memerlukan kesabaran tinggi. Hanya beberapa botol kecil sahaja yang boleh dibotolkan pada setiap bulan kerana minyak ini cuma akan naik dalam induknya pada setiap pertengahan bulan penuh.

Harga mahar minyak ini ialah RM 150.00 termasuk kos penghantaran.
untuk mendapatkannya hubungi saya melalui email: http://monakegersangan@gmail.com

atau sms: 010-5401662 Hj Hassan